— El cost real de la mobilitat basada en el cotxe privat.
Citroën AMI, un cotxe elèctric amb una velocitat màxima de 45 km/h. Així és com alguns esperàvem que es desenvolupés la indústria de l’automòbil i no amb cotxes cada vegada més grans, potents i contaminants.
— Requisits per conduir un cotxe sense carnet a Espanya.
— El Español, 29 febrer 2020: “Aquesta és la raó per la cual el cotxe elèctric no és tan ecològic com creus“. Ecologistes en Acció: “Qualsevol estratègia en el transport, vista des d’una òptica socialment justa i ambientalment sostenible, ha de passar per una clara reducció en l’ús d’energia i materials, és a dir, per una disminució del nombre i grandària del vehicles.”
— Diario de Cádiz, 6 març 2020. El batle de Pontevedra: “Com a batle no tenc l’obligació de cercar a ningú on aparcar el seu cotxe”.
— Diario de Mallorca, 25-2-2020: “El tren segueix amb problemes tot i la represa de part del servei. Els vagons de primera hora d’aquest matí circulaven abarrotats a les parades pròximes a Palma, on els passatgers no van poder pujar.”
— Un centenar de voluntaris planten més de 265 plantes arbustives al parc Krekovic.
— 10 consells per conduir una bicicleta sota la pluja.
— ILLAMÓN, EL BLOG DE FELIP PALOU : “VIES PEATONALS PER A VIANANTS SENDENTARIS. JO NO ESTIC EN CONTRA DE LES PEATONALITZACIONS, PERÒ SÍ EN CONTRA DELS VIANANTS. BÉ, NO TOTS. ABANS DE FREGIR-ME, DEIXAU QUE M’EXPLIQUI. EM REFEREIXO ALS POTENCIALS VIANANTS QUE HAN ABANDONAT LA VIDA AL CARRER PER FER-HO TOT O QUASI TOT DES DE CASA.”


93290cookie-check2020març10 ràdio|Ecologistes en Acció: “El vehicle eléctric no resoldrà la crisis climàtica”.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *